Hvordan returnerer jeg en vare?

Hos os har du altid 30 dages returret. Returprocessen varierer afhængigt af, hvordan og med hvilken transportør din vare blev leveret. Har du købt flere varer, der er blevet leveret på forskellige måder, følger du nedenstående instruktioner, der passer til de enkelte pakker. En retur tager normalt ca. 2 uger, før den bliver behandlet hos os. Når din retur er blevet behandlet færdigt, modtager du en e-mail, der bekræfter returen og oplysninger om, hvordan tilbagebetalingen sker.

Normalpakke levert med PostNord
Følg instruksjonene på følgeseddelen som fulgte med leveransen. Fest den vedlagte returetiketten og lever pakken din til et valgfritt Postnord-ombud. Husk å beholde kvitteringen du får fra ombudet til du mottar bekreftelse på at returen din er ferdighåndtert av oss.

Pakke leveret til Instabox
Er din pakke blevet leveret til en Instabox-skab, kan du booke en retur ved at følge linket og instruktionerne, du har modtaget fra Instabox via sms eller e-mail. Sæt den medfølgende etiket på og aflever pakken i det valgte skab. Hvis du ikke længere har linket, kan du læse mere om, hvordan man returnerer i Instabox FAQ.

Varer med større vægt eller volumen
Ved returnering af varer med større vægt eller volumen, som er leveret med hjemmelevering, skal du kontakte os, så vi kan bestille returafhentning til dig af vores fragtmand. Hvis du mailer til os, så glem ikke at oplyse ordrenummer, hvilken vare der skal returneres og dine kontaktoplysninger. Kontakt os via vores kontaktformular som du finder under "Kontakt os" her på vores kundeservice sider.

Læs mere på: Hvad gør jeg hvis jeg mangler returseddel eller returlabel? og Hvad koster returfragten?