Hvorfor får jeg ikke min ordrebekræftelse?
Vi sender ordrebekræftelsen til dig via e-mail så snart vi har godkendt din bestilling. I de fleste tilfælde modtager du den inden for få minutter, men nogle gange kan der gå nogle timer. Hvis du har bestilt på en helligdag, kan det tage til den første hverdag efter før e-mailen sendes.
Mangler du stadigvæk bekræftelsen? Tjek om e-mailen er endt i din spam-mappe eller om din indbakke er fyldt op. Måske har du stavet din e-mailadresse forkert, eller har brugt en anden af dine e-mailadresser, da du oprettede din kundeprofil? Du kan se, om din ordre er modtaget under "Mine Bestillinger", når du er logget ind, og du kan kontrollere og justere dine kontaktoplysninger under "Min Profil".
Kundeservice har desværre ikke mulighed for at sende en ny ordrebekræftelse bagefter, da den sendes automatisk, når bestillingen er blevet godkendt.
- Kan jeg ændre eller annullere min bestilling?
- Har I en guide til gardiner?
- Hvordan laver jeg en virksomhedsbestilling?
- Hvorfor virker min rabat eller rabatkode ikke?
- Hvor gammel skal man være for at bestille?
- Hvordan bruger jeg et gavekort eller værdibevis?
- Hvor finder jeg en vares produktinformation?
- Hvorfor er varen i min kurv udsolgt, når jeg skal betale?
- Hvad skal jeg tænke på når jeg bestiller gardiner?
- Kan jeg bestille og få levering til et andet land?