Hvordan sporer jeg min pakke?
Når vi har sendt din bestilling, modtager du en leveringsbekræftelses-e-mail fra os. Du kan spore din levering ved at klikke på knappen "Spor din pakke" eller "Spor pakke" i e-mailen, afhængigt af om varerne er opdelt i en eller flere pakker. Nogle gange går der et par arbejdsdage, før pakken er registreret hos fragtmanden og kan spores, så vær lidt tålmodig.
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af større/tungere pakker med Bring?
- Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
- Hvordan fungerer standardlevering af postpakker med PostNord?
- Kan jeg ændre udleveringssted eller leveringsadresse?
- Hvor lang er leveringstiden?
- Kan jeg afhente min bestilling direkte fra jeres lager?
- Hvorfor kan min vare ikke leveres til et udleveringssted?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af postpakker med PostNord?
- Kan jeg bestille og få levering til et andet land?