Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
Tjek emballagen ved levering, mens chaufføren stadig er til stede. Hvis du straks opdager en skade, meddel det til chaufføren, som noterer på fragtsedlen. Noteringen er vigtig for os med hensyn til vores reklamationsret mod transportøren, men påvirker ikke din egen reklamationsret.
Tag billeder af det beskadigede emballage, før du åbner og undersøger resten af varen. Derefter skal du anmelde skaden til vores kundeservice via reklamationsformularen, som du finder under "Kontakt os" her på vores kundeservicesider. Vedhæft billeder af det beskadigede emballage og skaden på varen, gerne taget fra forskellige vinkler.
For at vi kan reklamere til transportøren, skal din skadesanmeldelse være modtaget af os inden for 24 timer efter levering, så vi beder dig om at kontakte os straks i tilfælde, hvor det er muligt. Hvis du kontakter os senere end 24 timer eller opdager en transportskade efter levering, behandles din reklamation selvfølgelig i henhold til normale reklamationsprocedurer.
- Hvordan sporer jeg min pakke?
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af større/tungere pakker med Bring?
- Hvordan fungerer standardlevering af postpakker med PostNord?
- Kan jeg bytte en vare?
- Kan jeg ændre udleveringssted eller leveringsadresse?
- Hvor lang er leveringstiden?
- Hvordan får jeg mine penge tilbage?
- Kan jeg afhente min bestilling direkte fra jeres lager?
- Hvorfor kan min vare ikke leveres til et udleveringssted?