Hvorfor bliver min ordre opdelt i flere pakker eller leveringer?
Vi har et stort udvalg, der inkluderer både mindre og større varer. Nogle varer opbevares hos vores eksterne leverandører og sendes direkte fra deres lager til dig, mens andre sendes fra vores eget lager. Varerne kan have forskellig leveringstid, og der kan også være begrænsninger i, hvor stor en volumen en pakke må have, før den skal opdeles i flere. Derfor kan din bestilling blive opdelt i forskellige pakker eller leveringer. Du kan altid se den estimerede leveringstid for hver pakke i kassen før du afslutter dit køb, samt på ordrebekræftelsen.
- Kan jeg ændre eller annullere min bestilling?
- Hvordan sporer jeg min pakke?
- Hvordan fungerer levering med Instabox?
- Hvordan fungerer hjemmelevering af større/tungere pakker med Bring?
- Hvad gør jeg hvis min vare er transportskadet?
- Hvordan fungerer standardlevering af postpakker med PostNord?
- Kan jeg ændre udleveringssted eller leveringsadresse?
- Hvor lang er leveringstiden?
- Kan jeg afhente min bestilling direkte fra jeres lager?
- Hvorfor kan min vare ikke leveres til et udleveringssted?